2013. május 21., kedd

Vicces beszélgetés

Még mindig nem raktam ki a képeket, ugye? :) Lakásfelújítás- prioritás, de meglesz.
Addig is gyorsan ez, mert elfelejtem:

Mókuska és Csillu egy tengerparti étteremben limonádéztak, amikor mi próbáltunk először szörfözni (de ugye FCS kulcs nélkül hiába), ekkor odamentünk hozzájuk az étterembe. A pincér oda is jött illedelmesen, és kérdezte, hogy - nem értettem mit kérdezett, gondoltam, hogy mit iszunk. Mire én:
Miki: No thanks.
Pincér: No thanks what?
M: Sorry I don't understand.
P: I said that you need to wear a shirt in the restaurant.

Na, akkor ez viccesebbnek hatott, mert hogy rém kellemetlen volt, és most már nem annyira vicces de most már nem törlöm ki.

4 megjegyzés:

  1. Na te bunkó, gondolom a Pilvaxba is boardshortban ülnél be... ;-)

    VálaszTörlés
  2. Vicces ez :) Legalábbis a 2-es vilin mosolyognak rajtam, hogy vajon min mosolygok ;) szóval vicces.

    VálaszTörlés
  3. Na akkor nem volt fölösleges kiraknom, örülök. :)
    A pincér volt a bunkó, a vendégnek mindig igaza van! :)) Amúgy a korom fekete karibi lakosok öntudata elég nagy, vendégszeretete a fehér turista tahók iránt elég alacsony, ami nem is csoda, mert kb. 30 évvel ezelőttig még állampolgárságuk sem lehetett, pedig nem ma költöztek oda... :)

    VálaszTörlés
  4. hahhh! en a mai napig azt hittem, hogy azt mondta, hogy innotok kell valamit, ha ott akartok maradni! hihihihi! moki

    VálaszTörlés