2013. április 18., csütörtök

Fort Lauderdale

Floridában vagyunk, várjuk a gépet, ami késik. Fort Lauderdale igazi floridai por (mocsár) fészek, jó meleg külső hőmérséklet, fagyos légkondi (rohadjanak meg), viszont ingyen van a wifi. A Spirit kijelzőjén azt írták, 1:15-kor indul a gepünk, most bejelentették, hogy megis inkább délben. Kiváncsi vagyok, hogy ilyen fejetlenségben mi lesz a dezsőkkel...
Na mindegy, keresek valami képet fűszerezésnek:
A négy portos töltő full kapacitáson - thank you eBay! :)


Look at that fucking hipster rovatunk new yorki posztja (Nyunyiban gyakorlatilag minden harmadik ember megérdemelné a szereplést itt)


- mobilról, azér ilyen

3 megjegyzés:

  1. A Fort Lauderdale-i reptéren vagy, késik a géped, mégsem hívsz fel? :) Hát itt vagyok 15 percre tőled!

    Viszek neked wifit, jeges teát vagy forró takarót. Mondd, mi kell? :) :)

    VálaszTörlés
  2. :)) Akkor kapcsoltam, amikor fotóztam az SB marinát, hogy Baszki, a Joci ott van! :D Sebaj, a következő posztban kirakok egy képet a tiszteletedre! :)

    VálaszTörlés
  3. Láttalak ám ahogy néztél lefelé gép ablakából.
    Integettem is.
    Látszik a fotón?
    :) :)

    VálaszTörlés