2013. április 29., hétfő

Szörfös

A swell még mindig nem tökéletes, meg én sem alkotok sokat, de azért néhány képet csak kirakok, nehogy már ne legyen semmi szörfös.
Az első négy kép egy backside cutback négy fázisát mutatja be, majd jön egy frontside top turn eleje, meg egy hátra behuppanás :) Készült még sok anyag, de sok idő válogatni, úgyhogy legyen elég ennyi, már lassan 9 óra, én meg 5 felé kelek, szóval jóccakát!
Azért néhány bónusz képet csak berakok azoknak, akiket nem érdekel a szörf :)



Bónusz képek

Joci biztos tudja
Csávító és Miköőly Papa professzionálisan "kosztarikázik"
A félszemű házi varangyunk úgy 15 centis
Egy kis rák vacsora mellé
Tinédzser leguán virágokat lakmározik a kertben
A nagy testvér a medence melletti fa tetején ül
Kis esti dinnyeevés
Mókuska :)
Ja, majd elfelejtettem, hogy eltörtem egy szétvarrt csávó deszkáját! Még jó, hogy nekem volt elsőbbségem, egyébként rossz vége lehetett volna. Vagy ha kicsit máshogy ütközünk, ugyanis pont az orrát törtem le a sípcsontommal, ami azért így is sajog rendesen. Szóval szerencsésen alakult - nekem, mert a csávó deszkájának pont az orra tört le, ami a deszka büszkesége. Majd legközelebb jobban figyel...

9 megjegyzés:

  1. Váú, Csillu már most olyan fekete, hogy egybeolvad a színe az ajtódeszkával :) Annának meg kék az arca a Facebook-tól ;)) hihi ;) az igazi móki meg olyan, mintha külön bundaruci lenne rajta ;)
    Azért a szörfös képek sem utolsók ;), főleg az utolsó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) Nagyon jó képelemzés!! Az utolsó kép azért mégiscsak utolsó! :)

      Törlés
  2. Oké, értem! Akkor ezentúl csak olvasgatok :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogyis!! Tényleg vicces volt a képelemzés, azért írtam, hogy kommentelgess továbbra is szorgalmasan! :)

      Törlés
  3. Challenge accepted :) :)

    A Joci biztos tudja madár neve angolul: White Throated Magpie Jay. Magyar nevéről nem tudok, igány esetén még egy latin nevet bedobhatok hozzá (ezt már nekem is puskáznom kellett, elismerem: Calocitta Formosa.

    De ha még nincs magyar neve, akkor igazából jogosultak vagyunk elnevezni őt magyarul, minthogy mi figyeltünk fel erre a zoológiai hiányosságra.

    Adja magát névenek a "Joci biztos tudja", a "momicsacsikr", de szponzorációs céllal a "BoatForRent.com" is :)

    Javaslatom mégis az inkább madárnévnek hangzó "fehér torkú szarka" lenne, ami az angol név tükörfordítása.

    Mit szólsz hozzá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha beírod a latin nevét a gugliba, akkor kiadja, hogy Calocitta = Szarkaszajkó. Legközelebb alaposabb munkát várok el, Mr. CEO :))

      Törlés
  4. végre megérkeztek a szörfös képek! kosztarikázásban pedig tényleg profinak tűntök... pár nap alatt így belejöttetek? :-) Tamás

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát úgy tűnik, nagyon tehetségesek vagyunk! :)

      Törlés
  5. Szarkaszajkó mi, Szarjankó?

    VálaszTörlés