2013. április 10., szerda

Gyors kezdeti lépések

Mivel mindössze 6 nap múlva indulunk, nekiláttunk a szervezésnek. Ezeket a dolgokat el is végeztem hamar amellet, hogy dolgoznom is kellet:
  • Útlevelet intéztem csillióért
  • Repjegyeket vettem Mókinak, Csillunak meg magamnak, végtelensok tervezgetés után
  • Elmentem este egy pánik-Icára Pancsival :)
  • Szállást foglaltunk Csilluval Nyunyiba 4-ünknek, aztán még egy napra Csabinak, majdnem egy másik szállóban :)
  • Rendeltem egy új GoProt Jenes Attilához Nyunyiba, köszi neki :)
  • Kitaláltuk, hogy nagyjából hova akarunk elmenni Kosztarikában
Csináltam még egy csomó mindent, csak nem emlékszem mert szefós vagyok.
Viszont a szörfös rémálmaim két új álommal bővültek:
1. Gyönyörű hidegvizes part, már a törésnél, de ó jaj, otthon hagytam a wetsuit. Óriáspánik, nem tudok szörfözni, pedig fél éve erre várok. Aztán az valahogy megoldódott, viszont épp felébredés előtt: ó jaj, A DESZKÁT IS OTTHON HAGYTAM!!! :)) Durván átázva ébredtem
2. A második még borzasztóbb lehetett, mert már nem is emlékszem rá :)

Szóval szép lassan kezdünk belesodródni. Kiváncsi vagyok, mennyi keveredést fog megint okozni a Csilla Kiss / Csaba Kiss névegyezés. Danival elég vicces volt Kaliforniában! :)

Ja, meg persze megcsináltam ezt a blogot is, látszik is rajta! :)

7 megjegyzés:

  1. Lesz majd kisbékás ikon, NYUGI!!

    VálaszTörlés
  2. A blog frappáns címéből akár arra is következtethetnék (ha nem tudnám pontosan, hogy az KosztaRikát takar), hogy meglepijegyet vettetek nekem is :)))) hihihi

    VálaszTörlés
  3. Hát sajna csalódást kell okozzak, Kriszta! :) :(

    VálaszTörlés
  4. Hová tűnt belőled a lovag? Második helyre Miki, negyedik helyre Csilla? Miklóska!

    VálaszTörlés
  5. igy jött ki neki ugy, hogy ne lehessen kimondani! :D :D :D egyebkent meg a "mó" az elsö, ugyhogy nem tünt el belöle a lovag teljesen, sööööt!!! ;-)

    VálaszTörlés