2013. április 26., péntek

Megint gyorsjelentés

Viszont sok képpel!
Szóval Playa Hermosáról lementünk délre a Manuel Antonio nemzeti parkba, ami egyszerre hegyvidék és tengerpart és dzsungel, álomszép. Ott láttunk mindenféle állat, ahogy írtam. Aztán másnap pillangó farmra mentünk, ahol láttunk még állat, de legfőképp, láttuk a állat amiért mentem: a levelibékát. Sikerült a tervünk, vége egy kalandnak mondja apa most! Aztán visszajöttünk Playa Hermosára, inet fogunk csillagtúrázni. Még nem tudjuk pontosan, hogy milyen terv szerint, mert Csabi még mindig nem döntötte el, hogy megy-e Panamába, vagy se. Mi persze azt szeretnénk, ha velünk maradna.
Szörf is volt naplementében egy kicsike, de ha őszinték akarunk lenni -bár a swell tökéletes- a szörf erősen elmarad az elvárttól. Egyben törik le az egész part, a védettebb helyeken meg nincs semmi. Azért a mostani naplementés jó volt, főleg hogy az utolsó órában versenyt futottunk a nappal, hogy előbb érjünk oda, mint ő le. Az egyik visszatérő rémálmom, hogy ő nyer, de most nem ez történt, mi nyertünk. Szóval a szörf elég kegyetlenül ergya, úgyhogy most felmegyünk a hegyekbe, aztán irány Nicoya!

Na itt vannak a fotók:

Playa Hermosa - itt jobbra van az apartmanunk
Csillu eltapossa a napot
Dr. Kap Levente
Belőle lesz az a szép nagy barna leguán
Úúúú de fullra kiküldtem magam! Atom az anyag, haver! :)
Mosómedvék szaladnak át az ösvényen
Királykám! A többiek azt hiszik, hogy itt a beach az érdekes! :)
Lajhár mászik át az út felett :)
Na, én ezért jöttem: a legédibédibb cukimukiság a világon!
A túravezető felébresztette, de úgy gondolta, inkább visszaalszik.
20 másodperc alatt visszament stand by-ba
Pillangó Program. Minden fázis egy helyen - Agile methodology!! :)))

Ők szerelmesek
Playa Hermosán igen méretes a swell, nagyon nagy a daráló
Így mi, így!
Móki naplementés szörfös sztárfotó

3 megjegyzés:

  1. Ha már te is ilyen részleteket társz fel az ottani állatvilágról, én is összehoztam egy tudományos cikket a témakörben:

    The Iguana Dilemma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem írtad negatívumként, hogy ha olyan helyen élsz, ahol télen lezárják az autópályát a hó miatt, akkor sose lesz leguán a kertedben! :)

      Törlés
    2. Hacsak nem engedsz ki egyet tavasszal... :)

      Törlés