2013. április 14., vasárnap

Pakolás

Most utazom kilencedszerre tengerentúli útra (durva), viszont egyvalami most először történt meg velem: két nappal az indulás előtt össze vagyok pakolva!! Nem kell pánikolni, nem nőttem fel, csak a Dob utcát felújítjuk úgy e, úgyhogy a cuccokat el kellett hoznom Csillához előre, másrészt Bécsből indulunk, tehát kedden délután már megyünk Ménfőcsanakra, szóval már hétfő estére kész kell lenni. Természetesen ez még nem lenne elég indok, viszont az, hogy most először két deszkával utazom (ha a British Airways is úgy akarja), Jenőtől kaptam nagyobb zsákot, és bele kellett próbálnom hogy mi hogy fér el benne. Befért a két deszka, A Batyár ráadásul zsákostul fért be, így biztosítva extra védelmen. Köszi Jenő itt is. Vettem egy új hátizsákot, mert az amit Sydneyben vettem a kínai piacon, sajnos végleg felmondta a szolgálat. :(
Kép is kell, hogy ne legyen annyira unalmas:

Törülköző, alsógatya, minden ami extra védelmet adhat
A végére kezdett elfogyni a szigszalag :)
Két deszka az már quiver! :)) Bocsánat, természetesen tegez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése