2013. április 27., szombat

Fotós jelentés megint


Mivel nem kaptam kaját, iszonyú ideges lettem, úgyhogy elkezdtem írni egy anyázós bejegyzést, de inkább adok még egy esélyt (ez Csillunak köszönhető, aki talált nekem egy avókádót :) ) Ígyhát alszom inkább, hátha jó lesz holnap reggel a szörf (már Nicoyán vagyunk, a nomád csendes-óceáni részen.
De néhány fotót azért kirakok a mai monteverdei kirándulásról, mind a kettőről van videó is ám! Az egyiket kifejezetten Szőllő Pappának sok szeretetettel (tudjuk már, mi jön majd itt!), a többit meg mindenkinek aki szereti! :)

Waterfalling
Szép dzsungel
Hódoljatok az uralkodónak!
A fülig olajos autószerelő keményen tárgyalt
Ica előttünk sétált át az ösvényen békésen! Kb. 20 centi a fesztávja.
Egészen addig volt békés, amíg el nem kezdtük cukkolni. Jó izgis móka volt! :)
Még szép táj
Csillu függőhíddal
Még dzsungel, még

Meg még

Dr. K.L. 2
Dr. K.L. 3
Erre meg igen büszke vagyok. Sok-sok időbe telt, de megérte! :)

10 megjegyzés:

  1. Hú, az a pók nagggyon durva.... A lányok kedvence viszont a lapuleveles ;))) nagy derültséget okozott :)
    Csak így tovább!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kolibris képet Miköőly... ;-)
    Azért Icával csak óvatosan, mert ha jól tudom azért ingerlésre képes elszórni bizonyos szőreit, amit belélegezve kaphatsz egy jó kis allergiás sokkot, rosszabb esetben anafilaxiás-jat, hogy megkáromkodjam, sőt mégrosszabb esetben állítólag hirtelen ember méretűvé tud nőni, és ajtónyekergést utánozva éles fogaival megrágja az arcod...

    VálaszTörlés
  3. Kriszta: köszi, igyekszem! :) Bindi: nem tervezünk többet találkozni Icával, ha egy mód van rá! :) Amúgy milyen fajta lehet? Csak kavicsokat dobáltunk hozzá, hogy mozduljon meg a videó kedvéért, és felkészültünk a sprintre. Aztán amikor elkezdte felemelni a seggét a földről, akkor hagytuk inkább, ügyesen! :)

    VálaszTörlés
  4. Az uralkodó nálunk is aratott... :D és vigyázz Magadra, mert a Drobni lányok nagyon aggódtak a pocakod végett!! :-x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pocakom szépen megy lefelé, hála az itteni "alternatív" anyagcsere folyamatoknak, úgyhogy mondd meg nekik, hogy ne aggódjanak! :) Ja, és írd alá, hogy tudjam, ki vagy! ;)

      Törlés
    2. Unokahúgod a Sasiról... ;-)

      Törlés
    3. Épp rád tippeltem, vajon miért? :)

      Törlés
  5. Attól mér nem ájul el senki, hogy röptében pengeéles képet csináltam egy 5 centis kolibriről?? :)

    VálaszTörlés
  6. Mindenki elájult, azért nem is írnak ide. Én is épp hogy magamhoz értem, hogy megírjam ezt a bejegyzést, de már érzem, hogy épp ájulok el újra.

    Szóval azt szer...

    VálaszTörlés